wtorek, 26 lipca 2011

Wyróżnienie!

Dawno nie wchodziłam tutaj na bloga, jednak gdy zajrzałam spotkałam się z miłą niespodzianką!
Dostałam wyróżnienie i to od 2 osób. 
Z tego miejsca bardzo serdecznie chcę im podziękować:
Co muszą zrobić osoby nominowane:
- Wkleić logo nagrody na swoim blogu
- napisać o sobie 7 rzeczy
- nominować inne blogi, nie można nominować blogów które przyznały wam nagrodę :)
- napisać im komentarz aby dowiedzieli się o nagrodzie :)
 
 
 
Siedem strasznych rzeczy o mnie:
1. Jestem straszną bałaganiarą. 
2. Koraliki stały się całym moim życiem. 
3. Każdego dnia przeglądam swoje wyroby. 
4. Kocham wyjazdy na Roztocze.
5. Kocham prowadzić dwa swoje blogi. 
6. Uwielbiam osoby, z którymi mogę podzielić się doświadczeniami przez internet. 
7. Uwielbiam swoje 4 małe, puchate kotki;)



Nominuję:
 
 
 
Tak skromnie, 5 blogów, ale zeby nie było. Wszystkie blogi z rękodziełem są niezwykłe;)

3 komentarze:

  1. Mam prośbę... otóż zmieniłam adres mego bloga - mogłabyś w banerku do mojego candy zmienić adres na nowy?

    Od teraz jestem dostępna pod tym adresem:

    http://www.odskocznia-piwi.blogspot.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń