poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Regulamin

Zacznę sprzedawać swoją biżuterię. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Mam dla Was mały regulamin.

Regulamin:
REGULAMIN
  1.  Każdy wyrób będzie miał pod notką informację o tym ile kosztuje, z czego jest wykonany. Oczywiście cena też będzie.
  2.  Jeżeli jesteś zainteresowana moim wyrobem - napisz.
  3.  Pieniążki wysyłamy na konto. Jeżeli nie wiesz jak - napisz. Pomogę Ci. 
  4.  Wszelakie dane do przelewu podam, jeżeli będziesz w 100% pewna, że chcesz je kupić.
  5.  Jeżeli chcesz dowiedzieć się gdzie coś kupiłam - napisz w komentarzu. Mnie też pomagano jak zaczynałam;)
  6.  Zazwyczaj nie robię biżuterii na zamówienie, ale jeżeli chciałabyś coś zmienić, skrócić, przedłużyć - pisz. Zobaczymy co da się zrobić;)
  7. Kupioną biżuterię wkładam do woreczków strunowych. Wysyłam je w kopercie bąbelkowej.
  8. Nie udostępniam danych osobom trzecim. Mam nadzieję, że Ty też nie będziesz ich udostępniała.
  9. Zgodnie z nowymi przepisami prawnymi Unii Europejskiej (01.08.2003r.) O zakupie towaru od osób prywatnych informuję, że moje przedmioty nie podlegają gwarancji, rękojmi ani zwrotowi po dokonaniu transakcji.
  10. Nie wymieniam się.
  11. Paczka zostanie wysłana od 1 do 5 dni od zaksięgowania wpłaty na moim koncie.
Olkaart.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz